Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 10:56 - Докато котките ги няма ..
Автор: metodiev Категория: Други   
Прочетен: 1272 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 11:51


Деситилетие на ромското включване .....
Днес разбрах за поредния случай на нападната от роми жена - в 12:30 на обяд на оживено кръстовище в София.
Това е втори случай с моя позната или близка на мои познати за последните месец-два и ме кара да се замисля по проблема.
Има редица радетели за ромските права и организации за защита на ромите - знам защото поне веднъж седмично чувам за тях от радио или телевизия.
Странното е обаче, че до сега никой не е казал да има организация за защита ОТ ромите.
Налаганото мнение е, че ромите са в нертваностойна позиция и имат нужда от защита.
Започвам да се чудя какво значи неравностойна позиция ?
Всички се раждаме еднакви - голи и с много рев.
Моите родители са ми дали образование.
Родителите на онеправданите роми не са.
Моите родители са ме научили да се развивам и са ми дали ценностна система, според която да го правя.
Родителите на онеправданите роми не са.
Моите родители не са ме пращали да прося когато не са имали пари за цигари - просто спиряха цигарите.
Родителите на онеправданите роми не са спрели цигарите.
За мен извода е, че ромите сами се поставят в неравностойна позиция - по-удобна е.
По-лесно е да получаваш помощи, вместо да работиш. По-лесно е като свършат помощите да откраднеш, вместо да работиш. По-лесно е да взимаш без да даваш, вместо да работиш, да плащаш данъци и да си "съвестен гражданин".

Тук онеправданите роми казват - нямаме пари. Ами и аз нямах, и семесйтвото ми е минало през период на "нямане". Това значи ли, че трябва да събера още 3 4 или 5 "нямащи" и да нападна безащитна жена заради 5-те лева в джоба й?
Ако това значи - защо нападат нероми? До сега не съм чул за нито една обрана представителка на малцинствата, а съм виждал такава да вади пачка, по-голяма от годишната ми заплата.

Докато котките ги няма .. всички знаем какво правят мишките.
В конкретния случай мишките са доста задружни и ако нямат сиренце - пердашат някое малко коте, взимат му сиренцето, което само си е изработило и бягат.
Тъжно е, но е факт - ромите са задружни - ние /неромите/ не сме.
Ромите вдигат шум до небесата, когато някой леко ги настъпи - ние /неромите/ - не.
Ромите се чувстват безнаказани като мишки в свят без котки - ние /неромите/ си казваме "добре, че не случи на мен".
Заради тези факти ще чувам и в бъдеще за нападнати жени.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. cucu - За огромно съжаление си прав!
08.08.2008 11:05
Темата е много, много дълга и затова ще я обобщя само с едно изречение: Не можеш да интегрираш този, който не иска да се интегрира.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: metodiev
Категория: Технологии
Прочетен: 91986
Постинги: 19
Коментари: 82
Гласове: 167
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930